Pomoc

REJESTRACJA

Utwórz konto, abyś otrzymał dostęp do cen produktów i ich dostępności na magazynie. Wypełnij formularz rejestracyjny, klikając w UTWÓRZ KONTO: imię i nazwisko, adres e-mail, hasło do systemu, nazwę firmy, NIP firmy, adres firmy, informacje o adresie dostawy Po rejestracji sprawdź swoją skrzynke e-mail, na którą otrzymasz link którego kliknięcie spowoduje aktywowanie twojego konta i możliwość składania zamówienia. W sprawie Ochrony Danych Osobowych, prosimy o kontakt: Inspektor Ochrony Danych – pod adresem mailowym: iod@bakalland.pl

LOGOWANIE

Zaloguj się podając adres email i hasło użyte w procesie rejestracji. Po zalogowaniu możesz zarządzać swoim kontem, zamówieniami, fakturami oraz innymi zasobami poprzez najechanie kursorem lub kliknięciem na etykietę powitalną "Witaj, [Twoje imię]" znajdującą się w nagłówku, po prawej stronie platformy.

WYBÓR PRODUKTÓW

Dodaj produkty do koszyka, wybierz spośród naszego asortymentu dostępnego na platformie B2B. Produkty sprzedajemy tylko w opakowaniach zbiorczych (kartony)

ZAWARTOŚĆ KOSZYKA

Przejdź do koszyka, tam zobaczysz dokładnie jakie produkty wybrałeś w swoim zamówieniu. W widoku koszyka możesz zwiększyć lub zmniejszyć ich ilość lub całkowicie usunąć wybrane produkty. Potwierdź wybrane zamówienie klikając „Złóż zamówienie"

POBRANIE FAKTURY

Faktura zostanie wygenerowana po skompletowaniu towaru przez magazyn. Aby pobrać fakturę należy wejść w panel MOJE KONTO, a następnie w zakładkę HISTORIA ZAMÓWIEŃ. Po ukazaniu się wszystkich zamówień należy wybrać ostatnie zamówienie. Na samym dole w INFORMACJACH O ZAMÓWIENIU pojawi się faktura do pobrania. Faktury będą również dostępne w zakładce "Faktury" która pojawi się w panelu zarządzania kontem, pod warunkiem że istnieje co najmniej jedna faktura przypisana do twojego konta na platformie B2B.

FORMY PŁATNOŚCI

Płatność może być dokonana: o w formie przelewu online lub BLIK o w formie przelewu z odroczonym terminem płatności 14 dni.

DOSTAWA

Zamówienie złożone do godz. 12.00 zostanie zrealizowane do 48 godzin pod warunkiem wpłaty na konto odpowiedniej kwoty równej sumie z zamówienia. W momencie odbioru przesyłki Klient ma prawo i obowiązek sprawdzenia jej zawartości w obecności pracownika podmiotu doręczającego przesyłkę. W razie stwierdzenia uszkodzenia paczki, niezgodności towaru z zamówieniem, uszkodzenia towaru lub jego braków, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia reklamacji pracownikowi podmiotu doręczającego- co wymaga spisania protokołu reklamacyjnego.

NEWSLETTER

Poprzez newsletter będziemy informować o nowościach produktowych i promocjach. Klient może wyrazić zgodę na zamówienie usługi newslettera. Subskrypcja newslettera jest dobrowolna i nieodpłatna. Usługa newslettera świadczona jest przez czas nieoznaczony i można z niej zrezygnować w każdym czasie. Można w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji newslettera samodzielnie, poprzez odznaczenie stosowanego pola w zakładce MOJE KONTO (odnośnik „Newsletter”)